Ügyintézés, hibabejelentések
Vízmű – DMRV
- műszaki hibabejelentés (pl. csőtörés, vízhiány): Telefon: +36 27 511 511 (éjjel-nappal)
- telefonos ügyfélszolgálatunk elérhetősége: 06 (27) 999-688 vagy 6 (80) 224-488
- e-mail cím: (ügyfélkapun keresztül is elérhető)
- további elérhetőségek: www.dmrvzrt.hu
- https://vizcenter.hu MOBIL applikáció neve: Vízcenter
ELMŰ – ÉMÁSZ Energiaszolgáltató – magánszemélyek villanyügyei
- műszaki hibabejelentés (nem közvilágítási): +36 80 38 39 40 vagy +36 80 42 43 44
- online ügyfélszolgálat: www.elmuemasz.hu
- Közvilágítás hibabejelentés-36 80 42 43 44/1
- Mérőállás bejelentése: vezetékes vonalról +36 80 20 29 38, mobilról +36 20/30/70 938 38 38
- MOBIL applikációk: https://elmuemasz.hu/egyetemes-szolgaltatas/ugyintezes/ugyintezesi-modok/mobilalkalmazasok
Vezetékes gáz
- telefonos ügyfélszolgálat: +36 40 333 338
- gázszivárgás vagy üzemzavar esetén: +36 80 300 300 (ingyenesen hívható!)
- szolgáltató weboldala: www.tigaz.hu
- NKM Energia Zrt.: https://www.nkmenergia.hu/
Szemétszállítás, szelektív hulladék
- közszolgáltatás megrendelése: https://www.zoldhid.hu/kozszolgaltatas/ugyintezes/megrendeles
- telefonos ügyfélszolgálat: +36 28 56 12 00
- hulladékgyűjtési rend: https://www.zoldhid.hu/kozszolgaltatas/hulladekgyujtesi-naptarak
- ügyfélszolgálati e-mail:
- személyes ügyfélfogadás (Zöld Híd Régió Nonprofit Kft.):
Gödöllő Ügyfélszolgálat: Gödöllő, Dózsa György út 69. (Vüszi Irodaház): hétfő: 7.00-19.00, csütörtök: 8.00-16.00
Veresegyház Ügyfélszolgálat: Veresegyház, Fő út 35.: szerda: 8.00-20.00, péntek: 8.00-12.00
Vezetékes telefon és internet
- Magyar Telekom Zrt.: www.telekom.hu/